*زمان*

محمود عباسی

*زمان*

محمود عباسی

کشورهای عربی با بیشترین حضور در اجلاس تهران

محمد رضا فرقانی" در مصاحبه با شبکه العالم اظهار داشت: بحران های مختلف در منطقه و جهان باعث شده است که اجلاس سران جنبش عدم تعهد در تهران گام بزرگی برای ایران و این جنبش و کشورهای جهان در راستای بررسی و ارزیابی وضعیت جهان به شمار آید.

 حضور بیشتر کشورهای عربی در اجلاس تهران

ادامه مطلب ...

فاز دوم قانون هدفمندی یارانه‌ها از چه زمانی اجرا می‌شود؟

یک عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: اجرای فاز دوم هدفمند کردن یارانه‌ها با تاخیر اجرایی خواهد شد.

علی‌محمد احمدی در گفت‌وگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، با بیان این مطلب افزود: بر اساس جلساتی که کمیسیون برنامه و بودجه با وزیر اقتصاد داشته، به این جمع‌بندی رسیدیم که در شرایط فعلی اجرای فاز دوم هدفمندی یارانه‌ها امکان‌پذیر نیست و باید ظرف زمانی مناسبی وجود داشته باشد.

وی تحریم‌ها و شرایط اقتصادی کشور را در این تصمیم بی‌تاثیر ندانست و افزود: در این جلسات مقرر شده که وضعیت تولید و بهبود شرایط اقتصادی کشور ابتدا میسر شود و سپس اقدام به اجرایی کردن فاز دوم هدفمندی یارانه‌ها صورت پذیرد.

این عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس خاطر نشان کرد: ‌این امکان وجود دارد که ابتدای سال 92 و یا سه ماهه چهارم سال 92 فاز دوم هدفمندی یارانه‌ها اجرا شود.

عکس هاى گرفته شده توسط مردم از بشقاب پرنده ها

این تصویر از گوگل مپ گرفته شده است و این شىء ناشناخته جاى بسى شگفتى است.!!!
 
 

  1. تصاویر بسیار زیادى از یوفو ها گرفته شده است اما این تصویر که توسط یک مشترى خواربار فروشى در پارکینگ فروشگاه در ایالت پنسیلوانیا در سال 2002گرفته شده یکى از بهترین هاست . پرواز هاورینگ (پرواز کردن نزدیک زمین با ارتفاع ثابت)این یوفو بسیار دیدنى است.  
ادامه مطلب ...

نام خانوادگی 84 ساله شد

اگرچه هیچ‌یک از ما در وهله نخست حق انتخاب نام خانوادگی خود را نداریم و ناچار به نام خانوادگی پدران‌مان خوانده می‌شویم، اما قوانین ثبت‌احوال با گشاده دستی شرایط تغییر نام خانوادگی را در برخی موارد مجاز دانسته تا زنجیره نام‌های نامناسب و بدمعنا که بعضا عمری به درازای «بکارگیری نام خانوادگی در ایران» دارند، منقطع شود.

به گزارش ایسنا،‌ برابر ماده 20 قانون ثبت احوال،‌ انتخاب برخی نام‌ها ممنوع است و دارندگان آن می‌توانند با رعایت مقررات مربوطه نسبت به تغییرنام اقدام کنند.

ادامه مطلب ...

از عجایب حوادث مثلث برمودا

به طور قطع درباره شهرت مثلث برمودا در ناپدید ساختن همه چیز از کشتی های باری گرفته تا هواپیماها شنیده اید. این مکان آبی اسرارآمیز همواره موجب حیرت محققان بوده است و حتی برخی آن را منشاء فعالیت های ماورای طبیعی می دانند. طی یک قرن گذشته، مثلث برمودا کشتی های متعددی را بلعیده و جان صدها انسان را گرفته است.این منطقه که به آن عنوان مثلث شیطانی نیز داده اند، ناحیه ای در بخش غربی اقیانوس آتلانتیک شمالی است که نقاطی را در برمودا، فلوریدا و پورتوریکو شامل می شود و در هر طرف کمتر از یک هزار مایل امتداد دارد. در این مطلب به معرفی عجیب ترین ناپدید شدن ها در مثلث برمودا می پردازیم. 

مثلث برمودا

ادامه مطلب ...

ماجرای ازدواج دختر و پسر آدم(ع) با همدیگر

در بخش هایی از  کتاب قصه های قرآن» نوشته مرحوم «آیت الله محمد محمدی اشتهاردی»میخوانیم:
دو پسر آدم و ازدواج آنها
حضرت آدم و حوا، وقتی در زمین قرار گرفتند، خداوند اراده کرد که نسل آنها را پدید آورده و در سراسر زمین منتشر گرداند. پس از مدتی حضرت حوا باردار شد و در اولین وضع حمل، از او دو فرزند دوقلو، یکی دختر و دیگری پسر به دنیا آمدند. نام پسر را «قابیل» و نام دختر را «اقلیما» گذاشتند.مدتی بعد که حضرت حوا بار دیگر وضع حمل نمود،باز دوقلو به دنیا آورد که مانند گذشته یکی از آنها دختر بود و دیگری پسر. نام پسر را هابیل و نام دختر را«لیوذا» گذاشتند.

فرزندان بزرگ شدند تا به حد رشد و بلوغ رسیدند. برای تامین معاش، قابیل شغل کشاورزی را انتخاب کرد، و هابیل به دامداری مشغول شد. وقتی که آنها به سن ازدواج رسیدند ( به کفته بعضی:) خداوند به آدم وحی کرد که قابیل با لیوذا، هم قلوی هابیل ازدواج کند و هابیل با اقلیما هم قلوی قابیل ازدواج نماید. 

ادامه مطلب ...

باورهای درست و نادرست درباره چای

این روزها باورهای جدیدی درباره تاثیرات چای بر بدن منتشر می‌شود اما کدام‌ یک از این باورها واقعا درست هستند؟

در واقع چند نکتۀ کوچک دربارۀ چای وجود دارد که ممکن است به آن‌ها دقت نکرده باشیم:

1 چای حاوی فلاونید است

درست است. فلاونیدها مولکول‌هایی هستند که به مبارزه در مقابل التهاب‌ها کمک می‌کنند.

می‌دانید که التهاب‌های کوچک می‌توانند باعث بروز مشکلات قلبی عروقی بشوند، اما مصرف چای نقش مهمی در پیشگیری از این مشکلات بازی می‌کند.  

چای

ادامه مطلب ...

دیدار مسؤولان نظام و سفرای کشورهای اسلامی بارهبرمعظم انقلاب

 رهبر معظم انقلاب اسلامی با تأکید بر لزوم هوشیاری در قبال توطئه‌های بسیار پیچیده جبهه استکبار، ‌خاطرنشان فرمودند: همه دولت‌ها و ملت‌های اسلامی ‌باید مراقب توطئه خطرناک پنهان‌سازی مسأله فلسطین باشند. 

خبرگزاری فارس: دولت‌ها و ملت‌های اسلامی مراقب توطئه پنهان‌سازی مسأله فلسطین باشند
ادامه مطلب ...

تبریک عید فطر




عید سعید فطر مبارکباد