*زمان*

محمود عباسی

*زمان*

محمود عباسی

جزئیات قانون جدید سربازی /اطلاعات جامع

اجباری شدن دوره آموزشی قبل از گرفتن معافیت غیرپزشکی، شرایط تحصیل در خارج از کشور، سقف سنی معافیت سنی، مجازاتهای بکارگیری سربازان غایب، الزام سربازان معتاد به ترک اعتیاد و ... مهمترین محورهای گفتگو مهر با معاون قوانین و مقررات سازمان وظیفه عمومی است.

ادامه مطلب ...

بورس بار دیگر تاریخ‌ساز شد/

معامله گران بورس تهران امروز در حالی شاهد ثبت رکورد تاریخی 30 هزار واحدی برای شاخص کل در آخرین روز مهرماه امسال بودند که با تداوم عرضه بر تقاضای پر حجم سهام ، روند متعادلی بر کلیلت معاملات بازار سهام حاکم شد.

ادامه مطلب ...

رحیمی: «جمشید بسم الله» دستگیر شده است

معاون اول رئیس جمهور از دستگیری «جمشید بسم الله» که از وی به عنوان عامل اختلال در بازار ارز یاد شده خبر داد.

‫به گزارش خبرنگار مهر، محمد رضا رحیمی معاون اول رئیس جمهور در جمع خبرنگاران در پاسخ به سئوالی درباره اغتشاشگران بازار ارز، از بازداشت جمشید بسم الله خبر داد.

ادامه مطلب ...

اظهارات بهمنی و حسینی در جلسه بررسی سئوال از رئیس جمهور

عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس شورای اسلامی با اشاره به حضور بهمنی،حسینی و غضنفری در جلسه بررسی سئوال از رئیس جمهور گفت: در این جلسه وزیر اقتصاد و رئیس کل بانک مرکزی توضیحاتی را در خصوص نرخ فروش ارز و واردات ارائه دادند و گفتند هیچ مابه التفاوتی از فروش ارز عاید بانک مرکزی نشده است.


ادامه مطلب ...

صالحی از احتمال برگزاری مذاکرات ایران و 1+5 در ماه نوامبرخبر داد

به گزارش خبرنگار سیاسی خارجی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، علی اکبر صالحی بعد از ظهر یک‌شنبه در نشست خبری مشترک با همتای آفریقای مرکزی‌اش درباره اظهار نظر معاون وزیر خارجه روسیه مبنی بر این که برگزاری مذاکرات ایران و 1+5 در نوامبر دور از ذهن نیست گفت: براساس آخرین صحبت‌ها قرار شده در نوامبر و احتمالا اواخر نوامبر مذاکرات میان دو طرف انجام شود.

ادامه مطلب ...

گزارش وزارت اطلاعات از روابط جدید مصر با رژیم صهیونیستی

سایت وزارت اطلاعات در گزارشی به روابط جدید مصر با رژیم صهیونیستی و تاثیر پذیری آن از اتفاقات شبه جزیره سینا پرداخته است.

به گزارش گروه دریافت خبر خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، در این گزارش آمده است: بعد از انقلاب مصر، صحرای «سینا» شاهد درگیری‏‌های زیادی بین ارتش مصر و شبه نظامیان بوده است، تا جایی که تا نیمه مرداد امسال، نزدیک به 30 مورد از این درگیری‏ها گزارش شده است. در یکی از آخرین درگیری‏‌های این منطقه، در نزدیکی مرز غزه، مصر و سرزمین‏‌های اشغالی، یعنی جنوب گذرگاه رفح، در 5 اوت، یکی از پست‏های بازرسی گذرگاه رفح مورد حمله افراد مسلح قرار گرفت. ارتش مصر نیز، چند روز بعد، در تاریخ 8 اوت، با هدف قرار دادن حدود 20 تن از شبه نظامیان مستقر در صحرای سینا، طی یک عملیات نظامی هوایی، این حملات را پاسخ داد.

ادامه مطلب ...

رهبرمعظم جان باختن جمعی ازدانش آموزان بروجنی راتسلیت گفتند

حضرت آیت الله خامنه ای رهبر معظم انقلاب اسلامی، در پیامی جان باختن جمعی از دانش آموزان دختر شهرستان بروجن را که در پی سانحه واژگونی اتوبوس رخ داد، تسلیت گفتند.

به گزارش گروه دریافت خبر خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا) متن پیام به شرح زیر است:

ادامه مطلب ...

گران‌فروشی 146 میلیارد تومانی چهار واردکننده خودرو

وی ادامه داد: این پرونده‌ها مربوط به شرکت‌هایی است که خودرو را با ارز ارزان و مرجع وارد کرده و آن‌ را با نرخ ارز آزاد وارد بازار کرده‌اند.
ادامه مطلب ...

آخرین وضعیت قیمت آهن و میلگرد در بازار

قیمت میلگرد 8 شاخه 6 کیلویی و به محیط 2.51 تحویل در کف بنگاه تهران 2 هزار و 215 تومان و تحویل در درب کارخانه قزوین 2 هزار و 226 تومان است.
ادامه مطلب ...