*زمان*

محمود عباسی

*زمان*

محمود عباسی

تمام کاندیداها برای رعایت قانون اهتمام جدی و کافی داشته باشند

خبرگزاری فارس: اهتمام جدی کاندیداها برای رعایت قوانین

عیسی قنبری بعد از ظهر امروز در جلسه هماهنگی ستاد انتخابات آذربایجان غربی که با حضور کارشناسان مسئول فرمانداری‌ها و بخشداری‌ها در برگزاری انتخابات یازدهمین دوره ریاست جمهوری، میان دوره‌ای چهارمین دوره مجلس خبرگان رهبری و شوراهای اسلامی شهر و روستا در استانداری آذربایجان غربی برگزار شد، اظهار داشت: تمام کاندیداها برای رعایت قانون اهتمام جدی و کافی داشته باشند.

وی با بیان اینکه قانون‌مداری یکی از اصلی‌ترین مباحث انتخابات است، تصریح کرد: پایبندی به قوانین باید توسط تمام کاندیداها مد نظر قرار گیرد.

قنبری با بین اینکه امانتدار مسائل انتخابات و نظام و رای مردم هستیم، افزود: مسئولان ستاد انتخابات باید در این زمینه به خوبی ایفای نقش کنند.

وی اعلام کرد: با تلاش‌هایی که می‌شود امید می‌رود شاهد برگزاری انتخابات سالم در استان باشیم.

رئیس ستاد انتخابات آذربایجان غربی با اشاره به توطئه دشمنان، گفت: افرادی که در فتنه سال ۸۸ شکست خورند و امروز هم موضوع انتخابات را پیگیری می‌کنند به دنبال ایجاد فتنه‌ای جدید هستند و نباید اجازه داد این افراد از فضای انتخاباتی سوء استفاده کنند.

قنبری  با بیان اینکه این افراد با پررنگ کردن برخی مسائل سعی در تشویش اذهان عمومی دارند، اظهار داشت: باید مردم در برابر این توطئه‌ها با آگاهی بیش‌تری عمل کنند.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد