*زمان*

محمود عباسی

*زمان*

محمود عباسی

پوشش جنجالی دختر نعیمه اشراقی! + عکس

پوشش زننده دختر اشراقی! + عکس /تلاش مادر برای پوشاندن لباس مناسب به دختر

اورمیاآنلاین: نعیمه اشراقی: به نظر من، بسیار بهتر بود که ما حجاب را اجباری نمی کردیم. به خاطر اینکه ما با اجباری کردن حجاب، می خواستیم حاشیه امنیت جامعه را بالا ببریم،

  نعیمه اشراقی طی روزهای اخیر با انتشار تصویری عجیب از دختر خود در صفحه شخصی اش در فیس بوک ؛ تعجب همگان را برانگیخته است.

بنابراین گزارش؛ وی به دلیل برگزیده شدن دخترش در یکی از مسابقات داخلی دانشجویان دانشگاه محل تحصیل وی؛تصاویری را از او در هنگام دریافت جایزه منتشر و در توضیح آن آورده است : “نعیما طاهری دختر جوان ایرانی در مسابقه OCE از ایالت انتاریو کانادا مقام اول را کسب کرد. حدس بزنید این دانشجوی ایرانی کیست؟ دخترم نعیما دانشجوی رشته روابط بین الملل، در این مسابقه هزاران دانشجو برای کسب رتبه اول با هم رقابت می کنند.
آقای دکتر رضا مریدی وزیر تحقیقات و فن آوری ایالت انتاریو و دکتر تام کور رئیس موسسه Ontario Centres of Excellence جوایز مسابقه را اهدا می کنند.
باآرزوی موفقیت تمام دانشجویان ایرانی در سراسر جهان…

 

در این تصویر منتشره از سوی نعیمه اشراقی  وی اقدام به دستکاری در نحوه پوشش دخترش نموده است و به نوعی با این کار تلاش خود را در جهت پنهان نمودن پوشش اصلی او به کار بسته است!

 

 

گفتنی است سخنان وی درباره بحث حجاب در جامعه در بهمن ماه سال گذشته جنجال های فراوانی به پا نمود.

 

نعیمه اشراقی در مصاحبه ای  نظرش را  مبنی بر حفظ حجاب اسلامی می گوید:

به نظر من، بسیار بهتر بود که ما حجاب را اجباری نمی کردیم. به خاطر اینکه ما با اجباری کردن حجاب، می خواستیم حاشیه امنیت جامعه را بالا ببریم، اما دقیقا برعکس ش عمل کردیم و امنیت را پایین آوردیم. وقتی ما در جامعه حجاب را اجباری کردیم، محدودیت و ممنوعیت ایجاد کردیم، روابط دختر و پسر را ممنوع کردیم، همه این مسائل از خیابان ها به درون خانه ها رفت.

کسانی که به مسائل دینی اعتقادی ندارند، وقتی در خیابان به خواسته های خود نمی رسند، در خانه ها، از مواد مخدر، مشروب و … استفاده می کنند و روابط غیراخلاقی میان دختر و پسر شکل می گیرد. در نتیجه ما امنیت را برای نسل جوان پایین آوردیم.

من چون در دو شهر لندن و تورنتو مدتی زندگی کرده ام، تفاوتهای این دو شهر را با شهری مانند تهران دیده ام و می دانم. مشکلات دختر جوانی که در تهران، از منزل خارج می شود و مسیری را طی می کند تا به مقصد برسد، خیلی بیشتر از مشکلات دختر جوانی در شهری مانند تورنتو است. در آنجا، یک دختر جوان با یک خانم مسن و یا یک آقا فرقی ندارد و هیچ کس به او تعرضی نمی کند و امنیت بالا است!

 

در ذیل میتوانید تصاویر مربوط به صفحه شخصی نعیمه اشراقی در فیس بوک و همچنین تصاویر اصلی مربوط به دختر وی را مشاهده نمایید:

 

    

 

بیشتر در وب سایت اورمیاآنلاین    منتظر شما هستیم

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد