*زمان*

محمود عباسی

*زمان*

محمود عباسی

در آخرین دیدار چمران و حضرت روح الله چه گذشت؟

حاج احمد آقا عصر زنگ زد و گفت: به دکتر بگو به تهران بیایید زیرا امام گفته دلم برایش تنگ شده، من هم گفتم که قول می‌دهم فردا ایشان را بیاورم. به دکتر هم گفتم که هماهنگ می‌کنم با اولین هواپیما بیاییید تهران

49-68.jpg
ادامه مطلب ...

مراسم گرامیداشت شهید چمران برگزار شد

مراسم گرامیداشت سالروز شهادت دکتر مصطفی چمران ساعتی پیش در وزارت کشور برگزار شد.
ادامه مطلب ...

واکنش انگلیس و فرانسه به مذاکرات مسکو

فرانسه و انگلیس در اظهارنظرهای جداگانه ای گفتند اتحادیه اروپا تحریم نفت ایران را اجرا خواهد کرد.

ادامه مطلب ...

معمای انیشتین

این مساله را انیشتین در قرن نوزدهم مطرح کرده بود و گفته شده است ۹۸ درصد مردم دنیا قادر به حل آن نیستند. قدرت استنتاج خود را با حل این معما بسنجید.

ادامه مطلب ...

مشروح اظهارات رییس قوه قضاییه در شبکه یک سیما:

برخورد قاطع باعاملان ترور دانشمندان/تشدید برخورد با قضات متخلف/رد شایعات درپرونده فسادمالی

رییس قوه قضاییه با اشاره به فعالیت معاونت پیشگیری از وقوع جرم نهاد متبوعش، گفت: امیدواریم از ظرفیت‌های اجتماعی کشور در این راستا استفاده شود. کشور ما دارای مردمی متدین است. بنابراین از ظرفیت‌های دینی به خوبی می‌توان برای پیشگیری از وقوع جرم استفاده کرد.

ادامه مطلب ...

یک تصمیم، برای تغییر یک سرنوشت کافی است!

آلفرد نوبل از جمله افراد معدودی بود که این شانس را داشت تا قبل از مردن، آگهی وفاتش را بخواند!زمانی که برادرش لودویگ فوت شد، روزنامه ها اشتباهاً فکر کردند که نوبل معروف (مخترع دینامیت) مرده است. آلفرد وقتی صبح روزنامه ها را میخواند با دیدن تیتر صفحه اول، میخکوب شد: «آلفرد نوبل، دلال مرگ و مخترع مرگ آورترین سلاح بشری مرد!»
آلفرد، خیلی ناراحت شد. با خود فکر کرد: «آیا خوب است که من را پس از مرگ این گونه بشناسند؟»
سریع وصیت نامه اش را آورد. جمله های بسیاری را خط زد و اصلاح کرد. پیشنهاد کرد ثروتش صرف جایزه هایی برای صلح و پیشرفتهای صلح آمیز شود. امروزه نوبل را نه به نام دینامیت، بلکه به نام  جایزه صلح نوبل، جایزه های فیزیک و شیمی نوبل و ... میشناسیم. او امروز، هویت دیگری دارد.
یک تصمیم، برای تغییر یک سرنوشت کافی است!


۱۲ مورد برتری زنان نسبت به آقایان

چطور سیستم ایمنی بدن را تقویت کنیم؟به گزارش افکارنیوز به نقل از برترین ها، پژوهش ها نشان می دهد که خانم ها توانایی های جالبی دارند که آقایان از آنها محروم هستند. در این قسمت می خواهیم ۱۲ مورد از این نقاط قوت را به شما معرفی کنیم.

ادامه مطلب ...

کنفرانس خبری اشتون و دکتر جلیلی پس از اتمام مذاکرات در مسکو

* کاترین اشتون در کنفرانس خبری گفت فکر می کنم ما پس از مذاکرات استانبول و بغداد هنوز نظر واحدی درباره برنامه هسته ای ایران داریم. وی گفت ما پیشنهادهای بغداد را در این مذاکرات تکرار کردیم.

ادامه مطلب ...

وزن کل افراد کره زمین محاسبه شد

وزن انسان ها بر روی کره زمین 287 میلیون تن محاسبه شده است که در این میان آمریکایی ها عنوان چاق ترین انسان ها را به خود اختصاص داده اند.

پنج قدم برای کاهش وزن آسان

روش های کاهش وزن سریع و بدون عوارض با مصرف لبنیات 

با این پنج تغییر کوچک به سادگی وزن کم کنید ...

ادامه مطلب ...