*زمان*

محمود عباسی

*زمان*

محمود عباسی

کاهش 35 درصدی شهریه‌های دانشگاه آزاد

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی از تاسیس سازمان اقتصادی به منظور کاهش شهریه های دانشجویان این دانشگاه خبر داد.

ادامه مطلب ...

رمزگشایی رجانیوز از پشت پرده بازگشت شاه کلید به کشور/

جلسه مهدی هاشمی با امیرارجمند و دو تن از مسئولان منافقین/ دستورالعمل جلسه پاریس در کیف آقازاده فراری
ادامه مطلب ...

بیانات ارزشمند علامه جوادی آملی درباره مهمترین مسائل کشور

معنای اسلامی شدن دانشگاه این نیست که کلاس‌ها را از هم جدا کنیم تفکیک جنسیّت بشود نمازخانه‌ای داشته باشیم دعای کمیلی در شب جمعه داشته باشیم دعای توسلی در شب چهارشنبه داشته باشیم اینها کار افراد عادی است که وظیفه همه ماست اما اینها دانشگاه را اسلامی نمی‌کند اوّلین حرف دانشگاه را دانش می‌زند دانش اگر اسلامی شد آن‌گاه دانشگاه و حوزه یکی خواهد بود...
ادامه مطلب ...

نهایی نشدن استخدام رسمی دولت

معاون حقوقی معاونت توسعه مدیریت رئیس جمهور گفت: مجوز‌ قبلی استخدام رسمی در دستگاههای دولتی در حال بررسی قانونی توسط معاون جدید توسعه مدیریت رئیس جمهور است و نظر نهایی آقای عزیزی هنوز اعلام نشده است.
عبدالعلی تاجی در گفت‌‌وگو با خبرگزاری فارس در مورد مجوز استخدام رسمی در سال جاری گفت: مجوز استخدامی دستگاه‌ها در زمان آقای فروزنده معاون قبلی توسعه مدیریت به استانهای کشور داده و سهمیه هر استان مشخص شد، اما آقای عزیزی که معاون جدید توسعه مدیریت شد، باید مجوز یاد شده را از نظر انطباق با قوانین بررسی ‌کند و ایشان هنوز نظر نهایی خود را ارائه نکرده است.
وی افزود: معاونت توسعه مدیریت باید مجوز استخدامی را از نظر انطباق با ماده 51 و 57 قانون برنامه پنجم توسعه بررسی کند.
تاجی خاطرنشان کرد: مجوزهای استخدام برای سال 91 در قانون بودجه 91 نیز پیش‌بینی شده و سهمیه هر استان مشخص و ابلاغ شده و حتی در برخی از استانها با برگزاری آزمون استخدامی، اسامی چند برابر ظرفیت اعلام شده، اما هنوز همه این مجوزها نهایی نشده و باید در معاونت توسعه مدیریت بررسی ‌شود.
وی در مورد میزان سهمیه استانها در استخدام گفت: برای هر استان سهمیه متفاوتی در نظر گرفته شده و در برخی استانها 3، 5، 6 و 7 هزار نفر سهمیه استخدامی مجوز داده شده، اما هنوز هیچ کدام از این سهمیه‌ها منتهی به ورود نیروی انسانی به نظام اداری نشده است.
ادامه مطلب ...

با ویروس کامپیوتر چه کنیم؟

وقتی کامپیوتر ویروسی شد چه کنیم؟

خلاصی از شریک ویروس برخی مواقع آسان بوده ولی بعضی اوقات به اندکی تدبیر و زیرکی نیاز دارد هرچند میزان موفقیت شما بستگی به موقعیت و شرایط دارد ...
خلاصی از شریک ویروس برخی مواقع آسان بوده ولی بعضی اوقات به اندکی تدبیر و زیرکی نیاز دارد هرچند میزان موفقیت شما بستگی به موقعیت و شرایط دارد با این حال همیشه یک راه یا بیشتر برای خلاصی از شر ویروس‌ها وجود دارد.
ادامه مطلب ...

رزمایش آمریکا یک حرکت انفعالی در برابر رزمایش‌های ایران

به گزارش خبرنگار دفاعی امنتیی باشگاه خبرنگاران سردار علی فدوی در حاشیه رژه نیروهای مسلح در جمع خبرنگاران درباره رزمایش آمریکا در منطقه خلیج فارس گفت: این رزمایش یک رزمایش انفعالی در برابر رزمایش‌های انجام شده جمهوری اسلامی ایران طی سال گذشته و سال 91 است.

ادامه مطلب ...

رزمایش هوابرد و زمینی سپاه و ارتش در غرب و شرق کشور

امیرپوردستان فرمانده نیروی زمینی ارتش در حاشیه مراسم رژه نیروهای مسلح اعلام کرد که رزمایش مشترک هوابرد با ارتش و سپاه در منطقه غرب کشور برگزار می‌شود. به گزارش ایسنا، رزمایش مشترک نیروی زمینی ارتش و سپاه نیز در ماه آبان در جنوب شرق کشور با محوریت زرهی برگزار می‌شود. سردار علی فدوی فرمانده نیروی دریایی سپاه نیز از برگزاری رزمایش نیروی دریایی به منظور نمایش توانایی خود در سال جاری خبر داد 

خبرآنلاین

رییس‌جمهور:نیروهای مسلح ایران از حقوق اساسی ملت‌ها صیانت می‌کنند

رییس‌جمهور نیروهای مسلح کشورمان را افرادی مومن و نیک‌اندیش خواند که به دنبال تحقق آرمان‌های الهی و استقرار عدالت در جهان هستند.  

به گزارش خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، محمود احمدی‌نژاد صبح امروز (جمعه )در مراسم رژه نیروهای مسلح کشورمان به مناسبت آغاز هفته دفاع مقدس، گفت:‌ بدون تردید دفاع مقدس ما دفاع از یک ملت و حتی یک مکتب به تنهایی نبود، بلکه حادثه‌ای بزرگ در صحنه عالم و یک تجربه گرانقدر برای همه بشریت جهت ادامه راه بود.

ادامه مطلب ...

با یاد روزهای اسوه و مقاومت

هفته دفاع مقدس گرامی باد  

تلاش آقازاده لندن نشین برای ورود به کشور با برگه تردد !!

به گزارش باشگاه خبرنگاران، در هفته جاری بود که خبری با عنوان ورود آقا زاده لندن نشین در آستانه انتخابات ریاست جمهوری سال 92 و با اراده‌ای سیاسی در سایت‌ها و خبرگزاری‌های کشور منتشر شد.

در پی درج این خبر، خبرنگار باشگاه خبرنگاران ضمن کسب اطلاع از منابع آگاه متوجه شد که نام برده هم اکنون به دبی رفته و برای ورود به کشور از پاسپورت ایرانی خود استفاده نخواهد کرد بلکه از نمایندگی وزارت خارجه برگه تردد و ورود دریافت کرده است؟

اینجا به طور کلی این سوال مطرح است که اگر نامبرده پاسپورت قبلی خود را در اختیار ندارد، چگونه از لندن به دبی آمده و اگر آن را در اختیار دارد، چرا برای ورود به کشور از همان پاسپورت استفاده نخواهد کرد؟!

اما این که چرا مهدی هاشمی از برگه ورود و تردد برای بازگشت به ایران استفاده خواهد کرد دو دلیل بیشتر نمی‌تواند داشته باشد

ادامه مطلب ...