*زمان*

محمود عباسی

*زمان*

محمود عباسی

تلاش آقازاده لندن نشین برای ورود به کشور با برگه تردد !!

به گزارش باشگاه خبرنگاران، در هفته جاری بود که خبری با عنوان ورود آقا زاده لندن نشین در آستانه انتخابات ریاست جمهوری سال 92 و با اراده‌ای سیاسی در سایت‌ها و خبرگزاری‌های کشور منتشر شد.

در پی درج این خبر، خبرنگار باشگاه خبرنگاران ضمن کسب اطلاع از منابع آگاه متوجه شد که نام برده هم اکنون به دبی رفته و برای ورود به کشور از پاسپورت ایرانی خود استفاده نخواهد کرد بلکه از نمایندگی وزارت خارجه برگه تردد و ورود دریافت کرده است؟

اینجا به طور کلی این سوال مطرح است که اگر نامبرده پاسپورت قبلی خود را در اختیار ندارد، چگونه از لندن به دبی آمده و اگر آن را در اختیار دارد، چرا برای ورود به کشور از همان پاسپورت استفاده نخواهد کرد؟!

اما این که چرا مهدی هاشمی از برگه ورود و تردد برای بازگشت به ایران استفاده خواهد کرد دو دلیل بیشتر نمی‌تواند داشته باشد

اولین دلیل شاید وجود مهرهای ورود و خروج طیف وسیعی از کشورهای مختلف است که نشان می‌دهد آقا زاده لندن نشین در طول مدت اقامت خود در اروپا به کشورهای مختلفی سفر کرده و در آن جا حضور داشته است که ممکن است مورد سوال جدی دستگاه‌های امنیتی قضایی جمهوری اسلامی ایران که در انتظار وی هستند قرار گیرد. اما احتمال دوم که محتمل‌تر هم می‌باشد حکایت از تحویل پاسپورت به کشوری است که قصد اخذ پناهندگی از آن کشور را داشته است.

برخی شنیده‌ها حکایت از آن دارد که پاسپورت او در اختیار دولت انگلیس است و نامبرده ضمن تحویل دادن پاسپورت اصلی خود پاسپورت کشور محل اقامت را دریافت و به وسیله آن تردد می‌کند.

اما خبرنگار باشگاه خبرنگاران درصدد است در تماس با مقامات وزارت امور خارجه تحقیقات لازم در این خصوص که چرا برای مهدی هاشمی برگه تردد صادر شده و او با پاسپورت ایرانی وارد کشور نمی‌شود را انجام دهد.
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد