*زمان*

محمود عباسی

*زمان*

محمود عباسی

رمزگشایی رجانیوز از پشت پرده بازگشت شاه کلید به کشور/

جلسه مهدی هاشمی با امیرارجمند و دو تن از مسئولان منافقین/ دستورالعمل جلسه پاریس در کیف آقازاده فراری
 

در حالی که برخی اخبار از بازگشت مهدی هاشمی به کشور حکایت می‌کند، بررسی‌های رجانیوز ابعاد جدیدی از پشت پرده بازگشت شاه‌کلید فتنه را روشن کرد.

به گزارش رجانیوز، خبر بازگشت مهدی هاشمی در حالی به یکی از اصلی‌ترین موضوعات سیاسی و امنیتی کشور مبدل شده است که برخی اخبار از برگزاری یک جلسه مشترک با حضور مهدی هاشمی، اردشیر امیرارجمند و دو تن از اعضای گروهک منافقین در پاریس حکایت دارد.
در همین رابطه یکی از مرتبطین اصلی اردشیر امیر ارجمند (سخنگوی جریان فتنه در خارج از کشور) اخیرا اعلام کرده است در جلسه‌ای که چندی قبل در پاریس با حضور وی، دو تن از مسئولان سازمان منافقین و مهدی هاشمی برگزار شده، ضمن تفکیک وظیفه و نقش حاضران در جلسه، قرار شده است هر یک در نقشی که برعهده می‌گیرند، با تمام توان به صحنه بیایند.
 
بنا بر اظهارات این فرد، در این جلسه تأکید شده است که بدون حضور مهدی هاشمی، امکان انسجام مجدد جریان فتنه در داخل کشور و اجرای برنامه های تصویب شده برای انتخابات ریاست جمهوری سال 92 وجود ندارد.
 
به ادعای فرد مذکور، یکی از مصوبات این جلسه آن است که شرایطی به وجود آورده شود تا نظام مجبور به رفع حصر سران فتنه شده  و این جریان به هر نحو ممکن، انتخابات سال آینده را در اختیار خود گرفته و فرد مورد نظر را بر صندلی ریاست جمهوری بنشاند.
 
رجانیوز، دوشنبه گذشته برای اولین بار به نقل از نزدیکان مهدی هاشمی از بازگشت قریب الوقوع او به کشور پس از گذشت سه سال و توجه نکردن به احضارهای قضایی خبر داد.
 
در این زمینه، برخی رسانه‌ها خبر داده‌اند که مهدی هاشمی عصر روز شنبه یکم مهر ماه وارد تهران خواهد شد.
این درحالی است که برخی تشکل‌های دانشجویی از جمله اتحادیه انجمن‌های اسلامی مستقل دانشجویان برای حضور در فرودگاه در زمان ورود مهدی هاشمی به تهران، فراخوان داده‌اند.
 
همچنین دستگاه‌های امنیتی نیز بر اساس شنیده‌ها قرار است با حکم جلب قضایی که از مدت‌ها قبل در اختیار دارند، مهدی هاشمی را در همان فرودگاه بازداشت و روانه زندان کنند.
 
دادستان کل کشور سال گذشته در نشست خبری خود از اتهامات مالی و سیاسی مهدی هاشمی خبر داده بود و یک مقام امنیتی نیز اظهار امیداوری کرده بود که با بازگشت مهدی هاشمی به کشور و شرایط موجود، بتوان از تعداد قابل توجهی از پرونده‌های امنیتی و اقتصادی رمزگشایی کرد.
 
به نظر می‌رسد موضوع جلسه مشترک مهدی هاشمی با امیرارجمند و دو تن از مسئولان سازمان منافقین که برای اولین بار منتشر می‌شود، می‌تواند فضای رسیدگی به این پرونده‌ها را که به عنوان یکی از مهمترین آزمون‌های دستگاه قضا به حساب می‌آید، با تحول جدی روبرو کند و رسیدگی به این مسئله را در اولویت قرار دهد.
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد