*زمان*

محمود عباسی

*زمان*

محمود عباسی

شعر( بابا طاهر)

مکن کاری که بر پا سنگت آید 

جهان با این فراخی  تنگت  آید 

چو فردا نامه خوانان نامه خوانند 

تو را از نامه خواندن  ننگت  آید

 
نظرات 4 + ارسال نظر
ابراهیم سه‌شنبه 16 خرداد‌ماه سال 1391 ساعت 02:20 ب.ظ

زیبا و آموزنده است

سلام
متشکرم

ناصر سه‌شنبه 16 خرداد‌ماه سال 1391 ساعت 02:27 ب.ظ

باران نشانه رحمت است .شعر خوبیه

سلام
ممنونم

حمید رضا پنج‌شنبه 18 خرداد‌ماه سال 1391 ساعت 10:33 ق.ظ

با سلام .یاد آن شعر بابا طاهر که با هم میخواندیم افتادم و کلی شاد و مسرور شدم .کنیزک را صدا ..........

سلام بر حاج حمید گل
استاد شعر و معرفت
همیشه بیادت و سروده های زیبایت هستم
از اینکه سر زدی ممنونم
سلام به سایرین برسانید
موفق وسربلند باشید

sona پنج‌شنبه 18 خرداد‌ماه سال 1391 ساعت 10:14 ب.ظ

من این شعر رو دوس دارم. عکس هم بی نهایت زیباست

سلام
سعی میکنم باز از شعرهای جالب با تصاویر زیبا استفاده کنم
ممنون

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد