*زمان*

محمود عباسی

*زمان*

محمود عباسی

کمترین قیمت پیشنهادی فروش مسکن در پایتخت

به گزارش دیبا نیوز به نقل از دنیای اقتصاد_:یک میلیون و 250 هزار تومان در ازای هر متر مربع ، کمترین قیمت پیشنهادی فروش بود که روز گذشته در بازاریابی های ملکی در تهران اعلام شد.

قیمت مذکور مربوط به واحدی 80 متری بازسازی شده در محدوده خیابان رجائی بعد از 13 آبان است.

ادامه مطلب ...

همه اختراعات آخرالزمانی/ دنیا کی تمام می‌شود؟/

مایا در کجا و از چه زمانی به وجود آمد 

مشهورترین تقویم مایاها 

مخترع چینی چگونه از حوادث آخر دنیا رهایی می‌یابد؟ 

چرا تقویم مایاها مهم شده است 

چه کسی از زمان قیامت باخبر است؟! 

ادامه مطلب ...

از طرح بودجه دوسالانه تا تمام دلایل دولت برای تاخیر لوایح

میرتاج الدینی د رخصوص تاخیر دولت گفته بود: بررسی و تدوین لایحه بودجه کار زمان بری است که می توان برای کاهش این زمان، لایحه بودجه را دو سالانه کرد. اما یکی از مسولان معاونت برنامه ریزی دولت گفته بود، آنچه مربوط به این معاونت می شود ، زمانبری تعیین قیمت نفت و دلار بوده است

ادامه مطلب ...

نتایج تکمیل ظرفیت دانشگاه‌های غیرانتفاعی در کنکور 91 اعلام شد

اسامی‌ پذیرفته‌شدگان‌ نهایی‌ مرحله تکمیل‌ ظرفیت مقطع کاردانی مؤسسات آموزش عالی غیر انتفاعی در آزمون سراسری سال 91 منتشر شد.

به گزارش سرویس دانشگاهی خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)، پیرو اطلاعیه تکمیل ظرفیت این آزمون در تاریخ 8 آبان 91 بدین وسیله به اطلاع کلیه داوطلبانی که واجد شرایط بوده و در موعد مقرر برای ثبت‌نام در مرحله تکمیل ظرفیت به موسسات مربوط مراجعه نموده‌اند، می‌رساند اسامی پذیرفته‌شدگان نهایی به موسسات مربوط ارسال گردیده و داوطلبان می‌توانند برای اطلاع از وضعیت خود از روز یکشنبه 3 دی ماه تا چهارشنبه 6 دی ماه برای قطعی نمودن ثبت‌نام خود به این موسسات مراجعه کنند.

شروط هیات رییسه برای قرائت دفاعیه دفتر هاشمی در مجلس

یک عضو هیات رییسه مجلس با تایید این‌که «نامه‌ای از‌ آقای محمد هاشمی برای ایجاد امکان طرح دفاعیه‌اش در صحن علنی به هیات رییسه ارسال شده است» گفت که این نامه به دو شرط از تریبون مجلس قرائت می‌شود.

ادامه مطلب ...

ارز و طلا و سکه در پنجشنبه

تب و تاب موقت بازار دوباره فروکش کرد و تاثیر اظهار نظرها و واکنش‌ها به اظهارات مختلف پیرامون تحولات منطقه‌ای، از بازار رفته‌رفته برطرف می‌شود و تثبیت قیمت ارز در مرز روانی 3 هزار تومان ممکن شده است.


ادامه مطلب ...

قیمت طلا در آخرین روزهای سال۲۰۱۲

در حالی که تقاضا برای خرید طلا در بازارهای آسیایی افزایش یافته است ولی این مساله برای رشد چشمگیر قیمت طلا در بازارهای بین المللی کافی نیست.

به گزارش همراهان نیوز به نقل از خبرآنلاین، قیمت هر اونس طلا امروز با ۱.۵۰ دلار افزایش به بیش از ۱۶۶۸.۰۶ دلار رسیده است.


قیمت طلا در حالی در مسیر صعودی گام برداشته است که اوایل هفته جاری قیمت جهانی طلا به پایین ترین حد خود از اوایل اوت رسیده بود.

رییس‌جمهور ازامدادرسانی هلال احمردر حادثه زلزله ورزقان تقدیر کرد

با حضور رییس‌جمهور به تعدادی از برگزیدگان جمعیت هلال احمر از جمله عزیز نوری رییس جمعیت هلال احمر آذربایجان شرقی و کسانی که در لیبی به گروگان گرفته شده بودند، نشان درجه یک امداد و نجات و صلح و دوستی اعطاء شد.

ادامه مطلب ...

قتل فجیع خواهر به خاطر حفظ آبرو!

سناریوی دو برادر که پس از قتل خواهر خود با صحنه سازی قصد داشتند مرگ او را خودکشی نشان دهند، در جریان تحقیقات ماموران پلیس فاش شد.

ادامه مطلب ...

آزادسازی قیمت‌ها بازار خودرو را آشفته‌تر می‌کند

عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس، با بیان اینکه آزادسازی قیمت‌ها بازار خودرو را آشفته‌تر می‌کند، گفت: این اقدام باب سوء‌استفاده و دلال بازی‌ها را هموار‌تر خواهد کرد 

علی علیلو نماینده مردم شبستر در مجلس شورای اسلامی در گفتگو با خبرنگار پارلمانی باشگاه خبرنگاران، درباره تصمیم دولت به آزاد‌سازی قیمت خودرو و با طرح این سوال که مگر تاکنون دولت قیمت تعیین می‌کرد، گفت: قیمت خودرو تاکنون آزاد و بیشتر از قیمت تمام شده‌اش بود.
وی در ادامه با بیان اینکه آزادسازی قیمت‌ها مبنای درستی ندارد، افزود: یکی از عناصر اصلی تعیین‌کننده در قیمت‌های واقعی، بحث رقابت است و اگر منظور از آزاد‌سازی،رقابتی شدن بازار است باید تعرفه واردات خودرو کاهش و کیفیت خودروها داخلی افزایش یابد، در غیر این صورت این توازن در قیمت‌ها وجود ندارد که بخواهیم از آزاد‌سازی نتیجه درستی بگیریم.

ادامه مطلب ...