*زمان*

محمود عباسی

*زمان*

محمود عباسی

رهبر معظم انقلاب: تحریم به ما ضربه نمی زند


شکار لحظه های رهبر انقلاب؛ عکس دیده نشده از ساعت رهبریرهبر معظم انقلاب اسلامی در خصوص تحریم های کشورهای غربی بر علیه جمهوری اسلامی ایران، یادآور شدند: ما 32 سال است با دشمنی های استکبار مواجه ایم. آنها 30 سال است که ما را مقابل تحریم ها واکسینه کرده اند، تحریم به ما ضربه نمی زند.

به گزارش مهر، رهبر معظم انقلاب صبح امروز چهارشنبه در دیدار با بانوان شرکت کننده در اجلاس زنان و بیداری اسلامی، طی سخنانی اظهار داشتند: صد سال است تلاش شده تا زن مسلمان را از هویت خود دور کنند. امروز اگر شما بانوی نخبه اسلامی تلاش کنید و هویت زن مسلمان را دوباره برگردانید بزگترین خدمت را به امت اسلامی و بیداری اسلامی کرده اید.

ایشان در ادامه خاطر نشان کردند: حادثه بیداری اسلامی می تواند مسیر دنیا را عوض کند و سلطه ظالمانه استکبار و صهیونیسم را در دنیای اسلام قطع کند و امت اسلامی را متشکل کند به شرط آنکه ادامه پیدا کند.

رهبر معظم انقلاب اسلامی همچنین در خصوص تحریم های کشورهای غربی بر علیه جمهوری اسلامی ایران، یادآور شدند: ما 32 سال است با دشمنی های استکبار مواجه ایم. آنها 30 سال است که ما را مقابل تحریم ها واکسینه کرده اند. تحریم به ما ضربه نمی زند.

بیش از هزار نفر از زنان اندیشمند، نخبه و فرهیخته از 85 کشور برای شرکت در این اجلاس بین المللی به تهران آمده اند.

قبل از بیانات رهبر انقلاب تعدادی از شرکت کنندگان از کشورهای فلسطین، مصر، تونس، بحرین، لبنان، لیبی، یمن، جمهوری آذربایجان و عراق نظر خود را درباره قیامهای منطقه و بیداری اسلامی بیان کردند.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد