*زمان*

محمود عباسی

*زمان*

محمود عباسی

اظهارات جدید وزیر جنگ رژیم صهیونیستی در مورد حمله به ایران

  

به گزارش سرویس سیاسی جام نیوز به نقل از خبری که جمعه 20 مرداد (August 10) در وب سایت "رادیواسرائیل" (RadioIsrael) منتشر شد، ایهود باراک، وزیر جنگ رژیم صهیونیستی پنجشنبه گزارش برخی از رسانه ها را مبنی بر اینکه او و نتانیاهو برای حمله به ایران مصمم هستند، نادرست دانست.

بنا به این گزارش، باراک گفت: «در صورتی که من و بنیامین نتانیاهو به این نتیجه برسیم که راهی جز حمله نظامی به تأسیسات اتمی ایران وجود ندارد، این موضوع را در کابینه مطرح خواهیم کرد و در پی تأیید هیأت دولت، تصمیم خود را عملی خواهیم ساخت.»
 

وی همچنین در گفتگو با خبرنگار رادیواسرائیل اظهار داشت که پیامی با این مضمون که در صورت حمله هوایی اسرائیل از فراز خاک عربستان به ایران، با مقابله پدافند عربستان مواجه خواهند شد، از حکومت سعودی دریافت نکرده است. باراک همچنین گفت: «تازه ترین ارزیابی های اطلاعاتی ایالات متحده در مورد برنامه های اتمی ایران، با ارزیابی های اسرائیل در مورد ماهیت طرح های هسته ای ایران بسیار نزدیک است و ایجاب می کند که هر چه زودتر نسبت به معضل اتمی ایران اقدام شود. گزارش مربوط به این موضوع و راه حل هر چه زودتر مسأله اتمی ایران، در اختیار پرزیدنت اوباما قرار گرفته است.»

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد