*زمان*

محمود عباسی

*زمان*

محمود عباسی

حساسیت ویژه روز قدس امسال

«حساسیت ویژه روز قدس امسال»عنوان یادداشت روز روزنامه حمایت به قلم فاطمه آلیا است که در آن می‌خوانید؛هرچه زمان می‌گذرد اهمیت روز قدس و لزوم نابودی رژیم صهیونیستی بیش از گذشته بر ملت ایران و همچنین سایر ملت‌های جهان آشکار می‌شود. روز قدس امسال در حالی برگزار می‌شود که دامنه موج بیداری اسلامی وسیع‌تر شده است و مقابله با استکبار و دیکتاتوری به شکل سازمان‌دهی در کشورها درآمده و همین مطلب باعث پیوند بیشتر ملت‌ها شده است. نکته دیگر که بر اهمیت روز قدس امسال می‌افزاید شدت کینه‌توزی و توطئه‌ایست که بر ضد سوریه شکل گرفته است.

سوریه که همیشه در خط مقدم مبارزه با اسرائیل و حامی فلسطین بوده است اخیراً به بهانه‌های مختلف از جمله لزوم انجام اصلاحات سیاسی هدف استکبار جهانی و لابی صهیونیسم قرار گرفته است.

شدت بغض و کینه به حمایت سوریه از فلسطین به حدی است که در جلسه شب دوشنبه وزرای خارجه اجلاس سازمان همکاری‌های اسلامی موضوع تعلیق سوریه از این سازمان مطرح شده است. به همین دلیل است که روز قدس امسال نسبت به سال‌های گذشته حساسیت بیشتری دارد.

فریادهای مرگ بر اسرائیل و مرگ بر آمریکایی که امسال از راهپیمایی‌ها بلند خواهد شد در واقع حمایت از سوریه و مخالفت با آتش‌افروزی‌هایی است که از سوی استکبار بر ضد این کشور صورت می‌گیرد.پیام روز قدس امسال علاوه بر اینکه آرزوی ملت‌ها برای نابودی هر چه سریع‌تر رژیم جعلی صهیونیستی را به جهانیان منتقل می‌کند حمایت از کشور و مردم سوریه را نیز ه همراه خواهد داشت.

به موازات افزایش شرارت‌ها در سوریه شاهد موفقیت بیشتر این کشور در دفع فتنه‌‌های داخلی و خارجی و سرکوب تروریست‌ها هستیم که همین موضوع موجب شده نقشه‌های شیطنت‌آمیز برای زمین زدن دولت سوریه افزایش پیدا کند بنابراین در روز قدس امسال ملت‌‌ها فریادهای خود را متوجه مثلث شوم آمریکا، اسرائیل و انگلیس خواهند کرد تا پیوند و همبستگی خود را با ملت‌های مظلوم به ویژه ملت سوریه نشان دهند تا ان‌شاءالله با شکست حامیان اسرائیل در سوریه نابودی این رژیم نزدیک‌تر شود.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد