*زمان*

محمود عباسی

*زمان*

محمود عباسی

پیش بینی بهای طلا تا پایان سال 2012 میلادی

موسسه مالی اچ اس بی سی در تازه ترین گزارش خود پیش بینی کرد قیمت جهانی طلا تا پایان امسال به بیش از 1900 دلار در هر اونس خواهد رسید . 


به گزارش زلال نیوز  به نقل از فاکس بیزینس، موسسه مالی اچ اس بی سی افزود میانگین قیمت جهانی طلا در سال 2012 میلادی به کمتر از 1700 دلار در هر اونس خواهد رسید که این رقم نسبت به پیش بینی قبلی این موسسه 3.4 درصد کاهش داشته است .


بر این اساس ،قیمت هر اونس طلا در سال 2013 میلادی نیز به طور میانگین با 4.2 درصد رشد به بیش از 1850 دلار خواهد رسید و این رقم در سال 2014 میلادی نیز به طور متوسط به 1775 دلار خواهد رسید که این رقم نیز نسبت به پیش بینی قبلی این موسسه مالی 1.4 درصد بیشتر بوده است .

این گزارش می افزاید،ادامه اجرای سیاستهای انبساطی پولی از سوی فدرال رزرو آمریکا تاثیر زیادی بر ادامه روند صعودی قیمت جهانی طلا در سال 2013 میلادی خواهد داشت .

به گزارش زلال نیوز به نقل از این پایگاه خبری، موسسه اچ اس بی سی همچنین پیش بینی کرد قیمت هر اونس طلا تا پایان امسال به بیش از 1900 دلار خواهد رسید . پیش بینی می شود بانکهای مرکزی جهان امسال بیش از 450 تن طلا خریداری خواهند کرد
(سایت طلا خبرهای پیشبینی را به درخواست کاربران قرار داده و خود هیچ گونه اعتقادی به پیشبینی قیمت ها ندارد.)

 

سایت طلا/

 

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد