*زمان*

محمود عباسی

*زمان*

محمود عباسی

هنگام خرید خودرو قیمت‌های رسمی را در سامانه 124 چک کنید

خریداران هنگام خرید خودروهای داخلی و خارجی قیمت‌های پیشنهادی فروشندگان را با نرخ‌های رسمی درج شده بر روی سامانه اطلاع‌رسانی 124 تطابق دهند.

رییس سازمان حمایت مصرف‌کنندگان و تولیدکنندگان تاکید کرده که نرخ‌های درج شده بر روی سامانه 124 قیمت فروش خودرو به مصرف‌کننده بوده و هرگونه اضافه دریافتی نسبت به آن تخلف محسوب می‌شود.

سیدجواد تقوی در گفت‌وگو با ایسنا، در پاسخ به این که برخی از نمایندگی‌های فروش برخی خودروهای داخلی و خارجی قیمت‌های مختلفی را برای فروش خودرو پیشنهاد می‌کنند، اظهار کرد: نرخ تمام خودروهای داخلی و وارداتی بر روی سامانه اطلاع‌رسانی 124 (www.124.ir) درج شده و هرگونه مغایرت از آن تخلف محسوب می‌شود.

رییس سازمان حمایت مصرف‌کنندگان و تولیدکنندگان در پاسخ به این که آیا قیمت‌های سامانه 124 قیمت نهایی مصرف‌کننده بوده و یا آن که هزینه‌هایی چون مالیات بر ارزش افزوده، بیمه و غیره به آن‌ اضافه می‌شود، تاکید کرد: نرخ‌های درج شده برروی سامانه 124 قیمت فروش خودرو به مصرف‌کننده بوده و تمام هزینه‌های یاد شده در دل این قیمت دیده شده است بنابراین هرگونه اضافه دریافتی نسبت به این قیمت‌ها با هر عنوانی که صورت گیرد، تخلف است.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد