*زمان*

محمود عباسی

*زمان*

محمود عباسی

اخبار ویژه روزنامه قدس

تبرئه‌ام 2 سال طول کشید
فرارو: پورمحمدی، رئیس سازمان بازرسی کل کشور گفت: دو سال طول کشید تا از پرونده‌هایی که دولت متهمم کرده بود، تبرئه شدم. اینگونه نبوده که من بروم پیش قاضی بگویم من قاضی تو هم قاضی به تبرئه من رأی بده.


مظفر: از جیب مردم هزینه نکنید
خبرآنلاین:حسین مظفر، نماینده تهران گفت:هر گونه جدل و منازعات بی‌حاصل میان مسوولان از جیب ملت هزینه می‌شود.


نظر وزیر ارشاد درباره‌ توقیف یک فیلم
فرارو:سید محمد حسینی، وزیر ارشاد درباره‌ توقف ساخت فیلم سینمایی «آیینه و شمعدون» گفت: اگر رعایت چارچوب‌ها نشود، طبیعی است که این مسایل به وجود می‌آید.


25 نامزد اصولگرا، 15 اصلاح طلب
مهر:کمال سجادی، سخنگوی جبهه پیروان خط امام و رهبری گفت: در بررسی اجمالی که داشتیم اصولگرایان با 25 نامزد و اصلاح طلبان با 15 نامزد وارد برنامه های انتخاباتی خواهند شد.


«شهید صیاد» حمایت نشد
باشگاه خبرنگاران: جواد نوروزبیگی، تهیه کننده، در خصوص پروژه «شهید صیاد شیرازی» گفت: این مجموعه تلویزیونی قرار بود به همت و یاری ارتش به تصویر کشیده شود که متأسفانه به دلیل حمایت نشدن متوقف شد.


لاریجانی بیاید، پورمحمدی نمی آید
جهان: فرهاد تجری، بازرس کل امور نظامی امنیتی کشور با بیان اینکه پورمحمدی ارتباط نزدیکی با لاریجانی دارد، گفت: ممکن است با نامزدی لاریجانی، پورمحمدی حضور نیابد.


اقدام غیرمتعارف آمریکایی ها‌ا
گروه سیاسی: بتازگی دولت آمریکا در اقدامی خصمانه اعلام کرده که به ایرانیان ویزا نمی‌دهد؛ علتی برای این کار از سوی مسؤولین آمریکایی اعلام نشده است.


مرعشی: شاید نامزد شوم
فارس:حسین مرعشی، معاون خاتمی در دولت اصلاحات درباره انتخابات آینده گفت: اگر اصلاح‌طلبان به اجماع برسند، نامزد می‌شوم.


هنوز معلوم نیست!
الف: لطف ا... فروزنده، معاون پارلمانی رئیس جمهور با بیان اینکه فعلاً زمانی برای حضور رئیس جمهور به مجلس مشخص نشده است، گفت: هرگاه این زمان مشخص شود آن را اعلام خواهیم کرد.


شور انتخاباتی با حضور خاتمی وهاشمی
جهان: محمد شریعتمداری، وزیر بازرگانی در دولت اول و دوم محمد خاتمی گفت:من فکر می کنم که برای آقای هاشمی و خاتمی اگر شرایط به گونه ای باشد که هرکدام از این بزرگان بتوانند شور و هیجان و حضور حداکثری مردم در انتخابات را فراهم کنند، برای کشور بسیار مفید خواهد بود.


خاتمی نیاید ،خودم می آیم
خبرآنلاین:مصطفی کواکبیان، نماینده اصلاح‌طلب دوره‌های مختلف مجلس و دبیرکل حزب کم‌سروصدای مردم سالاری گفت:اگر آقای خاتمی نامزد نشود و طرح مناسک هم به فعلیت نرسد، حتماً بنده نامزد می‌شوم.
بازداشت مدیران سایت همسریابی
افکار نیوز:رئیس پلیس فضای تولید و تبادل اطلاعات سمنان از دستگیری مدیران سایت همسریابی در سمنان خبرداد.


شایعه پراکنی بود
حجت‌الاسلام حمید رسایی، نماینده مردم تهران در مجلس، خبر لغو دیدار نمایندگان مجلس با رئیس جمهور را تکذیب کرد و با بیان اینکه این مسأله یک شایعه بود که عده‌ای آن را در میان نمایندگان پخش کردند، گفت: برخی از این افراد نیز از اعضای هیأت رئیسه بودند و البته کار آنها هم کار شایسته‌ای نبود.


مرتضوی شکایتش را پس گرفت
مشرق:مرتضوی، مدیر عامل سازمان تأمین اجتماعی در نامه‌ای به محمد اصلانی وکیل خود نسبت به شکایت از محمد حسین جعفریان، جانباز و فعال عرصه فرهنگی اعلام گذشت و رضایت کرد.


پاسخ را از جاسبی می‌خواهیم
مهر: زهره طبیب‌زاده یکی از امضاکنندگان تحقیق و تفحص از دانشگاه آزاد با بیان اینکه 11‌تا‌16 نفر تیم تفحص‌کننده از این دانشگاه معرفی می‌شوند، گفت: در زمینه تفحص، جاسبی باید پاسخگوی ما باشد نه فرهاد دانشجو.


عمل 11ساعته پادشاه سعودی
فاطر:مقامات سعودی در بیانیه‌ای اعلام کردند:عبدا...، پادشاه عربستان سعودی در بیمارستان ریاض از ناحیه کمر تحت عمل جراحی 11 ساعته قرار گرفته که عمل وی موفقیت آمیز بوده است.

انتهای خبر/ قدس آنلاین /
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد