*زمان*

محمود عباسی

*زمان*

محمود عباسی

108 شهید و 850 زخمی در غزه/ یک چهارم شهدای فلسطینی کودکان هستند

مذاکرات سیاسی برای پایان دادن به درگیری‌های غزه در حالی شدت گرفته است که حملات رژیم صهیونیستی علیه فلسطینی‌ها وارد هفتمین روز خود شد و تاکنون بیش از 100 فلسطینی در این حملات شهید شدند.

به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، به نقل از پایگاه اینترنتی شبکه خبری الجزیره، حملات رژیم صهیونیستی علیه ساکنان غزه وارد هفتمین روز خود شد و با شهادت 38 فلسطینی دیگر در روز دوشنبه شمار شهدای فلسطینی به 108 تن رسید.

گروه‌های مقاومت نیز اعلام کردند که روز دوشنبه بیش از 110 موشک به مناطق مختلف سرزمین‌های اشغالی شلیک کردند.

در ششمین روز تجاوز رژیم صهیونیستی به نوار غزه که خونین‌ترین روز از زمان آغاز حملات صهیونیست‌ها به این منطقه محسوب می‌شود، جنگنده‌های رژیم صهیونیستی بیش از 80 بار مناطق مختلف غزه را بمباران کردند و برای بار دوم برج رسانه‌ای بزرگ غزه را که محل تجمع خبرنگاران رسانه‌های خبری مختلف است، هدف موشک قرار دادند.

در این حمله موشکی دو فلسطینی جان خود را از دست دادند و بسیاری از روزنامه نگاران که در داخل دفاتر خود در برج حبس شدند که با ورود گروه‌های امداد و نجات توانستند برج را ترک کنند.

ساختمان بانک ملی اسلامی غزه نیز هدف بمباران‌های رژیم صهیونیستی قرار گرفت که این امر باعث آسیب دیدن یکی از خانه‌های همجوار این بانک و زخمی شدن هفت فلسطینی در این حمله شد.

هزاران تن از ساکنان غزه نیز روز دوشنبه پیکر چهار کودک و پنج زن از یک خانواده را که در حمله جنگنده‌های رژیم صهیونیستی شهید شده بودند، تشییع کردند و فریاد "انتقام، انتقام" سر دادند.

دولت حماس نیز با صدور بیانیه‌ای اعلام کرد که تاکنون تعداد شهدای حملات وحشیانه صهیونیست‌ها به غزه 108 شهید رسیده و بیش از 850 تن نیز در این حملات زخمی شده‌اند.

بنا بر اعلام دولت حماس نزدیک به یک چهارم شهدای فلسطینی را کودکان تشکیل می‌دهند و تعداد زیادی از آنها نیز زن و کهنسال هستند.

رژیم صهیونیستی نیز اعلام کرد که در شش روز گذشته نزدیک به هزار موشک از سوی غزه به سمت سرزمین‌های اشغالی شلیک شده و مدعی شد بیشتر آن‌ها را با استفاده از سیستم دفاع موشکی گنبد آهنین خود سرنگون کرده است.

در مقابل گردان‌های مقاومت نیز روز دوشنبه 110 موشک به مناطق مختلف سرزمین‌های اشغالی شلیک کردند و گردان‌های قدس اعلام کردند که یک موشک از نوع فجر سه با برد نزدیک به هشتاد کیلومتر به سوی تل آویو شلیک کرده است.

ارتش رژیم صهیونیستی نیز اعلام کرد: دو موشک به سوی عسقلان شلیک شده و پنج موشک نیز به شهر بئر السبع اصابت کرده است.

صهیونیست‌ها همچنین اعلام کردند: چهار موشک که از سوی غزه به سمت تل آویو شلیک شده بود، توسط گنبد آهنین اسرائیل منهدم شده است.

انتهای پیام

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد