*زمان*

محمود عباسی

*زمان*

محمود عباسی

قانون مدیریت خدمات کشوری بر اساس دو طرح دولت و مجلس اصلاح می‌شود

معاون حقوقی معاونت توسعه مدیریت رئیس جمهور گفت: قانون مدیریت خدمات کشوری بعد از تمدید یکساله، بر اساس دو طرح جداگانه دولت و مجلس اصلاح می‌شود.
خبرگزاری فارس: قانون مدیریت خدمات کشوری بر اساس دو طرح دولت و مجلس اصلاح می‌شود

عبدالعلی تاجی معاون حقوقی، امور مجلس و استان‌های معاونت توسعه مدیریت و سرمایه انسانی رئیس جمهور در مورد تمدید یک سال دیگر از زمان اجرای آزمایشی قانون مدیریت خدمات کشوری گفت: مدت اجرای 5 ساله آزمایشی قانون مدیریت کشوری یک سال دیگر از آبان 91 تا آبان 92 تمدید شد.

وی گفت: قانون مدیریت خدمات کشوری بر اساس طرحی که در آخر دولت هشتم ارائه شد، نیاز به اصلاحاتی دارد که این طرح هم اکنون در کمیسیون اجتماعی مجلس در دستور کار قرار دارد و هر هفته جلسه آن برگزار می‌شود.

معاون حقوقی، امور مجلس و استان‌های معاونت توسعه مدیریت و سرمایه انسانی رئیس جمهور گفت: هم‌ زمان با طرح اصلاحی مجلس، طرحی نیز در دولت برای اصلاح قانون نظارت خدمات کشوری تهیه شده و پیشنهادهای معاونت توسعه مدیریت به کمیسیون اجتماعی دولت ارائه شده است و این طرح اصلاح و قانون به زودی از سوی دولت به مجلس ارائه خواهد شد.

به گزارش فارس قانون مدیریت خدمات کشوری که از آبان 87 به مدت 5 سال آزمایشی اجرا شد، با رویکرد عدالت اداری و تغییر رویکرد از روز مزدی و ساعت مزدی به کارمزدی کارکنان دولت و نیز رفع تبعیض در حقوق مزایای کارکنان دستگاههای اجرایی اجرا شد و مشکلات این قانون در زمان اجرا از سوی دولت و مجلس بر اساس طرحهای جداگانه رفع خواهد شد، لذا اجرا آزمایشی آن یک سال دیگر تا آبان 92 تمدید شد.

انتهای پیام/

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد