*زمان*

محمود عباسی

*زمان*

محمود عباسی

اخبار ویژه روزنامه قدس

بازهم فضاسازی رسانه‌ای
فردا:روزنامه السیاسه کویت در گزارشی به نقل از منابع عراقی مدعی شد: تسلیحات شیمیایی سوریه از ایران و با عبور از عراق تامین می‌شود.


آیت ا... جنتی طرفداری نمی کند
آریا:صادق زیباکلام، استاد دانشگاه تهران گفت:آیت ا... جنتی در برهه‌ای از زمان با تمام قوا از احمدی نژاد دفاع می‌کرد وعمل وی را درست می‌دانست هر کس هم منتقد عملکرد احمدی نژاد بود آقای جنتی با شدیدترین لحن از طریق تریبون نمازجمعه با منتقدان برخورد می‌کردند اما از اردیبهشت 90به بعد که با احمدی نژاد مشکل پیدا کرد دیگر مطلقا از وی طرفداری نمی‌کند.


دروغ شاخدار یک دیپلمات اروپایی
گروه سیاسی:روزنامه الرای کویت در گزارشی به نقل از یک دیپلمات اروپایی مقیم واشنگتن مدعی شد: تهران در راستای حل موضوع هسته‌ای خود، طرحی را در دست بررسی دارد که موضوع سوریه نیز شامل آن می‌شود.


شعار انتخاباتی محسن‌رضایی مشخص شد
تسنیم:محسن رضایی دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام گفته که در صورت کاندیداتوری‌، با شعار «دولت فراگیر و امید» وارد رقابت‌های انتخابات ریاست جمهوری می‌شود.


«مظلوم تر از بهشتی، خدوم تر از رجایی»!
مشرق:حامیان اسفندیار رحیم مشایی اقدام به راه اندازی سایت‌ها و وبلاگ هایی برای تبلیغ وی کرده اند. در این وبلاگ‌ها با شعار «پیش به سوی فتح خیبر»، از این فرد به عنوان «مظلوم تر از بهشتی، خدوم تر از رجایی»! نام برده اند.


حمله اراذل واوباش به یک مسوول
فارس:فردوس مزارعی مسوول آتش‌نشانی پتروشیمی آریاساسول در پارس جنوبی دیروز در زمان ورود به محوطه اداری پتروشیمی آریاساسول توسط2 فرد ناشناس مسلح به قتل رسید.گفته می‌شود قاتلان روی صورت خود را پوشانده بودند و تحقیقات برای شناسایی و دستگیری آنها توسط پلیس و مقامات قضایی آغاز شده است.


قالیباف با من مشورت نکرده است
خبرآنلاین:مهدی چمران رییس شورای شهر تهران در پاسخ به این پرسش مبنی بر اینکه آقای قالیباف برای حضور در انتخابات 92 با شما مشورت کرده است؟گفت:خیر.تاکنون با آقای قالیباف هیچ صحبتی در این زمینه نداشته‌ایم.


مسوول تدوین برنامه ریاست جمهوری نیستم
ایسنا:محمد سلیمانی عضو شورای مرکزی جبهه پایداری با تکذیب خبری مبنی بر انتصابش به عنوان مسوول تیم تدوین برنامه ریاست جمهوری این جبهه، گفت:بنده به عنوان مسؤول تهیه برنامه بخش صنعت برای اداره کشور در جبهه پایداری انتخاب شدم.


ممنوعیت پخش ترانه‌ عاشقانه در مصر
قدس آنلاین:پخش هرگونه آهنگ و موزیک ویدئو با مضمون عاشقانه در کانال‌های تلویزیون دولتی مصر ممنوع شد.


واکنش غربی‌ها به یک سریال
فارس:در حالی که پروژه ساخت سریال حضرت موسی(ع) به کارگردانی فرج ا... سلحشور هنوز به مرحله تصویربرداری هم نرسیده، رسانه های غربی و عربی به خبرسازی علیه آن مشغول شده اند.


اهل مصاحبه در خیابان نیستم
تسنیم:علی لاریجانی رییس مجلس در حاشیه مراسم بزرگداشت سالگرد شهادت شهید دکتر آیت ا... مفتح،در پاسخ به پرسش یک خبرنگار گفت:«من در خیابان اهل مصاحبه نیستم» و بلافاصله سوار بر خودرو از مسجد قبا دور شد.


«فیلسوف‌های احمق» در پاسخ به فیلم موهن
رجا:پیش تولید فیلم سینمایی «فیلسوف‌های احمق» در پاسخگویی به فیلم موهن به حضرت محمد (ص) به تهیه‌کنندگی هادی مشکات آغاز شد .


رادان: به وجد آمدیم
تابناک:سردار احمدرضا رادان جانشین رئیس پلیس کشور در خصوص مصاحبه رئیس قوه قضاییه در خصوص برخورد با اشرار، گفت: بنده و سردار احمدی مقدم بعد از مصاحبه آیت ا... لاریجانی بسیار به وجد آمدیم.


اگر بگویم ،دروغ گفته‌ام
رجا:حدادعادل نماینده مردم تهران در مجلس با بیان اینکه هنوز ورود به بحث‌های انتخابات ریاست جمهوری را زود می‌دانم، درباره احتمال کاندیداتوری خود در انتخابات ریاست جمهوری یازدهم،گفت: اگر بگویم اصلا قصد کاندیداتوری ندارم، دروغ گفته‌ام و اگر هم بگویم که تصمیم قطعی برای کاندیداتوری ریاست جمهوری دارم، باز هم دروغ است.


ناطق‌نوری:درباره این شایعات صحبت می‌کنم
تسنیم:حجت‌الاسلام والمسلمین علی‌اکبر ناطق‌نوری عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام درباره شایعاتی که راجع به کاندیداتوری اش در رسانه‌ها و ‌محافل سیاسی‌ مطرح شده بود گفت: در آینده درباره این شایعات و همچنین موضوع انتخابات صحبت خواهم کرد.


یک دیدار انتخاباتی
مشرق: در روزهای گذشته ولایتی، حداد عادل و قالیباف سه تن از کاندیداهای احتمالی ریاست جمهوری با آیت ا... مهدوی کنی دیدار کرده اند. در این دیدار دبیرکل جامعه روحانیت مبارز بر وحدت اصولگرایان تاکید کرده است. این افراد قرار است با آیت ا... یزدی هم دیداری داشته باشند.


طبیب سیاسی!
مشرق: حامیان دکتر ولایتی پیشنهاد کرده اند وی با شعار «طبیب سیاست آمد» در انتخابات شرکت کند.


خالی بندی یک کلاهبردار
مشرق: در روزهای اخیر فیلمی از یک کلاهبردار به نام مازندرانی در فضای مجازی به نمایش درآمده که در این فیلم وی برای دریافت پناهندگی از کشورهای غربی ادعا می کند که افسر اطلاعاتی ایران بوده و اسناد محرمانه فراوانی در اختیار دارد. این فرد که به جرم آدم ربایی، جعل و سواستفاده مالی در زندان حضور داشت، با تمارض و رفتن به بیمارستان موفق به فرار از کشور شده است.


وقتی حاکم شارجه «مورخ» می‌شود!
العالم:حاکم امارت شارجه در ادعایی عجیب گفت: نبطی‌ها که نخستین ساکنان امارات بوده و از شرق اردن به این کشور آمده‌اند، نخستین مردمان متمدن جهان بوده‌اند و هزاران سال پیش از چینی‌ها، به تمدن و پیشرفت رسیده بودند (!).


تکذیب اظهارات منتسب به«خیرت شاطر»
فارس:یک منبع آگاه در قاهره اظهارات منسوب به «خیرت شاطر» مسوول برجسته اخوان‌المسلمین مصر علیه ایران در کمک کردن به مخالفان مصری را کذب خواند.

انتهای خبر/ قدس آنلاین
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد