*زمان*

محمود عباسی

*زمان*

محمود عباسی

رئیس‌جمهور شخصا او را برکنار کرد/تهران امروز

استاندار سابق خراسان رضوی : 

ظاهرا برداشت ایشان این بود که بنده میزبان آقای قالیباف برای سخنرانی در مراسم شهید ساجدی‌فر بودم.

محمود صلاحی، استاندار سابق خراسان رضوی که چندی پیش به‌طور ناگهانی از این سمت برکنار شد، در گفت وگو با فارس علت برکناری خود را تشریح کرد. او با اشاره به اینکه محمود احمدی‌نژاد رئیس‌جمهور شخصا او را برکنار کرد، اعلام کرد تاکنون نفهمیده چرا احمدی‌نژاد به صورت ناگهانی تصمیم به برکنای‌اش گرفته است. صلاحی درباره علت برکناری‌اش گفت: یکی از وزرا به من گفتند ظاهرا برداشت ایشان این بود که بنده میزبان آقای قالیباف برای سخنرانی در مراسم شهید ساجدی‌فر بودم.
 
وی با اشاره به حضور خود در مراسمی که منجر به برکناری‌اش شد،گفت: در آن مراسم همچنین یکی از علمای بزرگوار سخنرانی و انتقاداتی مطرح کردند که البته من در زمان سخنرانی ایشان نبودم و وقتی وارد محل برگزاری مراسم شدم که صحبت‌های حاج آقای نقویان تمام شده بود که ظاهرا تصاویر مصافحه بنده و متن سخنان ایشان را به آقای رئیس‌جمهور ارائه کرده بودند. بعدا از زبان وزیر کشور شنیدم که برداشت این بود که ما دعوت‌کننده مهمانان این مراسم بودیم درحالی که خود من مدعو بودم. صلاحی با رد ارتباط با شهردار تهران، اعلام کرد: آقای قالیباف از سرداران سپاه و پیشکسوتان دفاع‌مقدس است که اکنون نیز در این نظام خدمت می‌‌کند اما قاطعانه می‌گویم که یک دقیقه هم در مورد انتخابات با ایشان صحبت نشد.


نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد