*زمان*

محمود عباسی

*زمان*

محمود عباسی

شدیدترین و فلج‌کننده‌ترین تحریم‌ها ‌علیه ایران‌/

رئیس سازمان بازرسی کشور گفت: ‌امروز استکبار جهانی عقیده دارد شدیدترین و فلج کننده‌ترین تحریم‌ها را علیه ایران به راه انداخته است زیرا جمهوری اسلامی نقشه‌های جهانی آن‌ها را بر هم زده است.
خبرگزاری فارس: شدیدترین و فلج‌کننده‌ترین تحریم‌ها ‌علیه ایران‌/ آمریکا چرا ‌6 هزار بمب اتم دارد؟

حجت‌الاسلام مصطفی پورمحمدی چهارشنبه شب در جمع طلاب کرمانی حوزه علمیه قم با اشاره به تداوم مسیر انقلاب توسط همه آحاد جامعه به ویژه طلاب و روحانیون ابراز کرد: طلاب باید موقعیت تحصیل در حوزه‌ها را مغتنم شمرده و از آن نهایت بهره را ببرند زیرا این فرصت تکرار نخواهد شد.

وی افزود: جامعه ایران متکی به روحانیت بوده و مردم نیز همواره به اسلام، تشیع، مرجعیت و روحانیت اعتماد داشته و به این قشر محترم وفادار بوده‌اند.

رئیس سازمان بازرسی کشور با بیان اینکه اعتماد مردم به روحانیون سرمایه عظیمی برای کشور محسوب می‌شود گفت: اسلام راه‌گشای مسائل اساسی مردم بوده و مسیری است که سعادت بشر را تأمین می‌کند.

وی خاطرنشان کرد: با شعار و کلی‌گویی نمی‌توان مردم به ویژه نسل پرسشگر امروز را قانع کرد و جوابگویی به آنان هم تنها از عهده روحانیون و طلاب علوم دینی بر می‌آید.

پورمحمدی با بیان اینکه به اعتراف سردمداران آمریکا نام جمهوری اسلامی در همه کشورها شنیده می‌شود عنوان داشت: امروز جمهوری اسلامی به عنوان یک فرهنگ، تمدن و ایده در حال هماوردی با ایدئولوژی غربی بوده و این عرصه به نام روحانیون شناخته می‌شود.

رئیس سازمان بازرسی کشور ادامه داد: جهانیان به دنبال یافتن جواب پرسش‌های خود بوده و انقلاب اسلامی ایران را مخاطب خود قرار داده‌اند بنابراین طلاب و روحانیون وظیفه این پاسخگویی را باید بر عهده بگیرند.

وی با بیان اینکه بیشتر مسئولان کشور غیر روحانی هستند گفت: حتی بیشتر قضات هم از میان غیر روحانیون انتخاب شده‌اند اما در عین حال بیشتر خواسته‌های مردم از روحانیون است زیرا آن‌ها به دنبال همین قشر به راه افتادند و انقلاب را به پیروزی رساندند بنابراین روحانیون در هر صورت یعنی داشتن یا نداشتن مسئولیت باید پاسخگوی مردم باشند.

پورمحمدی اضافه کرد: اتفاقات بزرگی در جهان در حال رخ دادن است و تحولات بین‌المللی بر اساس نقشه‌ای پی‌ریزی می‌شوند که انقلاب اسلامی ایران آن را طرح کرده است و ایران اسلامی هم توانسته است گام‌های بلندی در این زمینه بردارد و در بسیاری از مناطق تأثیرگذار باشد.

رئیس سازمان بازرسی کشور تحریم‌های اقتصادی علیه ایران را مورد توجه قرار داد و ابراز کرد: دلیل اصلی این فشارها مسئله هسته‌ای و بمب اتم نیست زیرا از اوایل انقلاب تحریم‌ها آغاز شده و تنها توسط گروهک منافقین بیش از 17 هزار نفر از مردم ایران به شهادت رسیدند.

وی بیان داشت: آمریکا در حال حاضر بیش از 6 هزار بمب اتم در اختیار دارد و علاوه بر این اسرائیل هم بیش از 200 بمب اتمی را ذخیره کرده است و به بیان دیگر آن‌ها می‌توانند صدها بار کره زمین را به وسیله این بمب‌ها تخریب کنند در حالی که خود می‌گویند ایران تا چند سال آینده می‌تواند یک بمب اتم بسازد.

پورمحمدی جنگ تحمیلی، فشار اقتصادی و گروه‌های فتنه‌گر را از حربه‌های دشمنان علیه نظام اسلامی ایران دانست و افزود: امروز استکبار جهانی عقیده دارد شدیدترین و فلج کننده‌ترین تحریم‌ها را علیه ایران به راه انداخته است زیرا جمهوری اسلامی نقشه‌های جهانی آن‌ها را بر هم زده است.

رئیس سازمان بازرسی کشور گفت: مقام معظم رهبری بیان فرموده‌اند که ما امروز در یک پیچ تاریخی هستیم بنابراین ملت ایران باید در مرحله نخست بر مشکلات داخلی فائق آمده و به وسیله ظرفیت‌سازی‌های گسترده در عرصه بین‌المللی به نقش‌آفرینی بین‌المللی خود ادامه داده و آن را تقویت کند.

وی با بیان اینکه حفظ این جایگاه و تقویت نقش بین‌المللی ایران هم بر عهده روحانیت است خاطرنشان کرد: فهم و درک صحیح این جایگاه که در کلام رهبر معظم انقلاب با عنوان بصیرت معرفی شده بسیار ضروری است.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد