*زمان*

محمود عباسی

*زمان*

محمود عباسی

جریان انحرافی؛دست پشت پرده عزل و نصب‌ها

نایب‌رئیس کمیسیون امنیت ملی مجلس با بیان اینکه جریان انحرافی در پشت پرده عزل و نصب‌های دولت است، گفت: اینگونه اقدامات جز ایجاد چالش‌های سیاسی هیچ هدف دیگری ندارد.


منصور حقیقت‌پور دقایقی پیش در گفت‌وگوی تلفنی با  فارس در اردبیل، اظهار داشت: در یک بی‌تدبیری و بدسلیقه‌ای دیگر رئیس جمهور وزیر بهداشت و درمان را که از دیدگاه عموم مردم، متخصصان و کارشناسان عملکرد شایسته‌ای داشت، برکنار کرد تا به خوبی مشهود شود که در پشت پرده عزل و نصب‌های دولت جریان انحرافی مؤثر است.

وی به نامناسب بودن زمان این عزل و نصب‌ها در آستانه پایان دولت دهم اشاره کرد و افزود: در شرایط فعلی هرگونه عزل و نصب عقلانی به نظر نمی‌رسد چرا که مدیر جدید فرصتی برای نشان دادن توانمندی‌ها ندارد و تا به کار آشنا شده و صدارت را بلد باشد دوران شش ماهه عمر دولت دهم به پایان رسیده است.

حقیقت‌پور با یادآوری اینکه مجلس عزل و نصب‌های دولت دهم را در اولین جلسه مورد بحث و بررسی قرار می‌دهد، تصریح کرد: آنچه که در این عزل و نصب‌ها شاخص به نظر می‌رسد اینکه این اقدامات براساس ارزیابی دقیق کارشناسی صورت نمی‌گیرد بلکه بیشتر در حال و هوای سیاسی و در آستانه انتخابات انجام می‌شود و دولت یک برنامه‌ریزی خاصی را برای انتخابات پیش رو که به نظر می‌رسد سه ضلعی باشد، تدارک دیده است.

این مسئول خاطر نشان کرد:‌ یکی از دلایل عمده عزل وزیر بهداشت انتقادهایی بوده که در حوزه کمبود ارز برای واردات دارو انجام شده که به نظر می‌رسد این واقعیتی است که دولت سعی می‌کند از آن فرار کند.

این نماینده مجلس اضافه کرد: ما از رئیس جمهور انتظار داریم که با سعه‌صدر بیش‌تر و با سرلوحه قرار دادن برخی روش‌ها و سیره مناسب در ریاست قوه مجریه سعی کند از التهابات کاذب جلوگیری کند اما به نظر می‌رسد عزل و نصب‌های بی‌ثمر جز چالش‌های سیاسی هیچ اهداف دیگری را به دنبال ندارد.

حقیقت‌پور بیان کرد: ما معتقدیم در شش ماه آینده باید به گونه‌ای در این کشور با صبر و حوصله مدیریت شود تا هجمه و فشار دیگری بر ملت ایران وارد نشود اما گویی عده‌ای نمی‌خواهند این فضای آرام را به وجود آورند.

نماینده مردم اردبیل، نیر، نمین و سرعین در مجلس شورای اسلامی یادآور شد: اکثر نمایندگان مجلس از عزل خانم دکتر دستجردی نگران و ناراحت هستند و به نظر می‌رسد در این اقدام نامناسب و نامطلوب دست خیانتکاری مشهود است که امیدواریم چنین مسائلی ختم به خیر شود.  

افکارنیوز/

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد