*زمان*

محمود عباسی

*زمان*

محمود عباسی

آماده خوران سفره انقلاب

اینها همان آماده خوران سفره انقلاب هستند که نه در دوران انقلاب نه در دوران دفاع مقدس طعم سختی و مبارزه را نچشیده اند بلکه با هیاهو و شلوغ بازی خود را پدر خوانده های انقلاب می دانند


درخبرآنلاین  در دفاع از  بزرگی هاشمی رفسنجانی به قلم مصطفی رضاحسینی چنین آمده که:

پاسخ منطقی، مودبانه، مستدل و کوتاه خانواده هاشمی باز هم نشان از بزرگی سردار سازندگی آقای هاشمی رفسنجانی دارد. امروز افرادی در ارتباط با ایشان اظهار نظر سوء می نمایند که :
1.            از نظر سن و سال حتی به اندازه سالهای مبارزه و زندان ایشان هم نمی رسند.
2.            با ادعای ولایتمداری به کسی حمله می کنند که بنیانگذار انقلاب اسلامی حضرت آیت ا... خمینی و مقام معظم رهبری حضرت آیت ا... خامنه ای این همه در مورد او به عنوان یکی از موثرترین ارکان انقلاب و نظام یاد کرده و می کنند .
3.            فرد هتاک شاید سالهای دوران دفاع مقدس را به یاد ندارد که وقتی یک خطبه نماز جمعه تهران توسط آقای هاشمی انجام می شد چه انرژی و نیروئی در جامعه ایجاد می کرد در دفاع از میهن و قوت قلب برای رزمندگان در جبهه های جنگ و به هم ریختن معادلات دشمن بویژه آمریکا.
4.            متأسفانه فضای حرمت شکنی ایجاد شده طی سالهای اخیر در کشور توسط جریان انحرافی پایه گذاری گردید که این روزها ابزاری در دست همفکران و همراهان او گردیده است تا در لباس روحانیت هم توصیه ها و فرمایشات حضرت امام (ره ) و مقام معظم رهبری را زیر پا بگذارند تا از رهگذر آن به نام و نانی برسند.
بله اینها همان آماده خوران سفره انقلاب هستند که نه در دوران انقلاب نه در دوران دفاع مقدس طعم سختی و مبارزه را نچشیده اند بلکه با هیاهو و شلوغ بازی خود را پدر خوانده های انقلاب می دانند .
نهایت اینکه ما به تأسی از توصیه ها و نصایح حضرت امام (ره ) و مقام معظم رهبری و به عنوان سرباز ولایت هر گونه تهمت و افترا علیه همه بویژه بزرگان نظام را به دور از تقوی دانسته و در مورد اطرافیان هم تصمیم قانون را ملاک می دانیم. 
خبرآنلاین/
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد