*زمان*

محمود عباسی

*زمان*

محمود عباسی

جزئیات تکمیلی قتل هولناک اعضای یک خانواده

رئیس پلیس آگاهی تهران جزئیات قتل سه عضو خانواده ای در خیابان ابوذر و اعترافات عامل جنایت را تشریح کرد.
به گزارش بی باک به نقل از مهر، سرهنگ عباسعلی محمدیان در این باره گفت : ساعت سه بعد از ظهر ششم دی ماه از طریق مرکز فوریت های پلیسی 110 خبر کشف یک جسد در 20 متری ابوذر ـ 8 متری رضایی به مأموران کلانتری 161 ابوذر اعلام شد .

با حضور مأموران کلانتری و بررسی های اولیه مشخص شد فردی به نام "حسین . ر" 35 ساله با ضربات متعدد چاقو کشته شده و جسد وی نیز در داخل کمد دیواری محل سکونتش کشف شده است .

با انجام تحقیقات از برادر مقتول ، وی در اظهارات خود به کارآگاهان گفت : از دو روز پیش ، از برادرم و همچنین فرزند و همسرش هیچ اطلاعی نداشتیم تا اینکه امروز زمانیکه به در خانه آنها مراجعه کردم ، همسایه های آنها اظهار داشتند که یکشنبه شب یک بار صدای جیغ بلندی را از خانه برادرم شنیده اند و از آن زمان هیچکدامشان را ندیده اند . با توجه به صحبت های همسایه ها ، با تخریب در ورودی وارد خانه برادرم شده و زمانیکه وارد شدم بوی بدی به مشام رسید. به دنبال منشأ بوی داخل خانه بودم که به سمت کمد دیواری رفته و زمانیکه در کمد را باز کردم با جسد برادرم روبرو شدم که در داخل یک پتو پیچیده شده بود . وقتی جنازه را از داخل کمد دیواری بیرون آوردم مشاهده کردم که برادرم آغشته به خون است و با ضربات متعدد چاقو به قتل رسیده است .

 
با توجه به اظهارات برادر حسین و همچنین اظهارات همسایه ها در خصوص شنیده شدن صدای جیغ از داخل خانه مقتول و ناپدید شدن همسر و فرزند او ، کارآگاهان اداره دهم با بازرسی دقیق از قسمت های مختلف خانه موفق به کشف جسد متعلق به همسر مقتول به نام "شکوفه . ت" 35 ساله و همچنین فرزند مقتول به هویت "مهدی . ر" 10 ساله شدند که اجساد آنها نیز در میان رختخواب های داخل کمد دیواری کشف شد . بررسی دو جسد کشف شده جدید نیز نشان داد که همسر مقتول نیز همانند حسین . ر با ضربات متعدد چاقو به قتل رسیده و فرزند آنها با یک ضربه چاقو به قتل رسیده است .

 
در ادامه و در بررسی محل جنایت ، کارآگاهان با بازرسی دقیق وسایل داخل خانه متوجه چند تخته فرشی شدند که در داخل یکی از اتاق ها به صورت پیچیده شده قرار داشتند که با باز کردن این فرش ها، کارآگاهان مشاهده کردند که تمامی آنها آغشته به خون بوده و قاتل یا قاتلین پس از ارتکاب جنایت آنها را پیچیده و داخل یکی از اتاق ها قرار داده اند . همچنین بنا بر اظهارات برادر مقتول ، تا پیش از تخریب در ورودی خانه از سوی وی ، در ورودی سالم بود که این خود نشان از آن داشت که قاتل یا قاتلین ، آز آشنایان خانواده مقتول هستند .

 
کارآگاهان با انجام تحقیقات میدانی دریافتند که مقتول ( حسین ) یکشنبه شب – سوم دی- با مراجعه به یکی از همسایه ها و عنوان این مطلب که یکی از دوستانش برای میهمانی به خانه اش آمده ، از وی درخواست کرده تا تخته شطرنج خود را به مدت یک شب به وی امانت دهد که همسایه مقتول نیز شطرنج خود را به وی امانت داده اما پس از آن دیگر هیچ اطلاعی از حسین و یا خانواده اش نمی شود .

 
با توجه به اطلاعات به دست آمده ، کارآگاهان موفق به شناسایی یکی از دوستان مقتول به نام رضا . ع ( 37 ساله ) شدند . با شناسایی رضا به عنوان شخصی که آخرین بار در هنگام خروج از خانه مقتول مشاهده شده بود ، بلافاصله کارآگاهان اداره دهم اقدام به دستگیری وی کرده و رضا را برای انجام تحقیقات به محل جنایت منتقل کردند.

 
با دستیگری و انتقال رضا به محل جنایت و در حالیکه وی مدعی شده بود که سوم دی ماه برای انتقال بار به شهرستان آمل رفته ، کارآگاهان به وجود آثار جراحت ناشی از بریدگی توسط جسم تیز بر روی دستان وی مشکوک شدند.

 
رضا وقتی شک پلیس را دید مدعی شد، در شهرستان آمل مورد زورگیری قرار گرفته و چند زورگیر با تهدید چاقو و با مجروح کردنش اقدام به سرقت وجوه نقد از وی کرده اند . با توجه به اظهارات رضا ، بلافاصله هماهنگی های لازم با پلیس آگاهی شهرستان آمل انجام و در کمتر از چند ساعت مشخص می شود که ادعای رضا در خصوص زورگیری از سوی وی دروغ بوده و پرونده ای در این خصوص در هیچ یک از مراکز انتظامی شهرستان آمل گزارش و ثبت نشده است .

 
سرانجام رضا لب به اعتراف گشود و در کمتر از 24 ساعت از زمان کشف اجساد به ارتکاب هر سه جنایت اقرار کرد .

 
رضا در اعترافات خود به کارآگاهان گفت : یکشنبه شب به بهانه میهمانی و در واقع با انگیزه تسویه اختلافات قبلی خود با حسین به خانه وی رفتم. حدود ساعت سه بامداد روز دوشنبه بود که در حین بازی شطرنج دوباره صحبت بر سر اختلاف قبلی خود با حسین را باز کردم که همین موضوع باعث شد تا با یکدیگر درگیر شویم که ناگهان حسین با استفاده از چاقویی که از آشپزخانه برداشته بود چند ضربه به دست من زد اما من توانستم چاقو را از او گرفته و چندین ضربه به او وارد کنم.در همین زمان همسر حسین که متوجه سر و صدای ما شده بود وارد اتاق شد و با دیدن جنازه همسرش ، جیغ بلندی کشید که بلافاصله برای ساکت کردنش چند ضربه چاقو به او زده و او را نیز به قتل رساندم . هنوز چند لحظه از کشته شدن حسین و همسرش نگذشته بود که متوجه شدم فرزند 10 ساله (مهدی) آنها به خاطر صدای جیغ مادرش از خواب بیدار شده و شاهد کشته شدن مادرش از سوی من بوده است. به همین علت و برای آنکه شاهدی باقی نگذارم او را نیز با یک ضربه چاقو به قتل رسانده و پس از قرار دادن هر سه جنازه در داخل کمد دیواری و در میان رختخواب ها ، شبانه از خانه خارج شدم .

رئیس پلیس آگاهی تهران بزرگ ، در ادامه اعلام این خبر گفت : با توجه به حساسیت موضوع و اهمیت کشف سریع این پرونده ، رسیدگی به ماجرا از همان دقایق اولیه کشف سه جسد در یک محل تحقیقات تخصصی با حضور بازپرس پرونده و تیم ویژه اداره دهم در دستور کار قرار گرفت که با اقدامات سریع و همچنین همکاری همکاران ما در مجموعه پلیس آگاهی شهرستان آمل در خصوص بررسی سریع اظهارات متهم پرونده ، این پرونده در کمترین زمان ممکن و در کمتر از 24 ساعت کشف شد و متهم پرونده لب به اعتراف کشود و به ارتکاب هر سه جنایت اعتراف کرد که با دستور مقام قضایی ، قرار بازداشت موقت صادر و متهم برای انجام تحقیقات تکمیلی در اختیار اداره دهم پلیس آگاهی تهران بزرگ قرار گرفته است .
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد