*زمان*

محمود عباسی

*زمان*

محمود عباسی

ورود بسیج به سوریه جنگ این کشور را به قدس خواهد کشاند

رئیس سازمان بسیج مستضعفین ضمن تکذیب ورود نیروهای سپاه به سوریه گفت: اگر چنین اجازه‌ای به بسیج داده شود این جنگ در سوریه ختم نخواهد شد و تا قدس پیش خواهد رفت.  

سردار محمدرضا نقدی در حاشیه همایش تجلیل از پیشکسوتان بسیج، در جمع خبرنگاران با اشاره به جزئیات رزمایش بیت‌المقدس خوزستان گفت: شب گذشته این رزمایش به پایان رسید و ما شاهد حضور شورانگیز جوانان عاشورایی در این رزمایش بودیم.

وی در پاسخ به سؤال خبرنگاری مبنی بر تمهیدات امنیتی برای انتخابات ریاست جمهوری آتی تصریح کرد: امنیت کشور ما را، مردم تامین می‌کنند؛ ما این را می‌دانیم که عمده‌ترین اتکا امنیت بر نیروهای سازمان رسمی بوده و عمده‌ترین بار بر دوش مردم است که با هوشمندی خود امنیت را تامین می‌کنند. پیش‌بینی می‌کنم انتخابات ریاست جمهوری آینده، انتخاباتی آرام و با حضور خوب مردم باشد.

سردار نقدی در پاسخ به سوالی دیگر مبنی بر حضور نیروهای بسیج و سپاه در سوریه اظهار داشت: حضور نیروهای سپاه در سوریه صحت ندارد؛ اما اگر چنین اجازه‌ای به بسیج داده شود این جنگ در سوریه ختم نخواهد شد و تا قدس پیش رفته و هیچ مانعی در سر راه آن قرار نخواهد داشت.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین در خصوص پیشرفت علمی در ایران بیان کرد: ایران در تولید علم در رتبه اول منطقه قرار دارد و در هر جایی که ما تحریم شویم پیشرفت می‌کنیم.

وی با اشاره به تحریم تسلیحاتی کشور خاطرنشان کرد: طبیعی است که در این عرصه پیشرفت داشته باشیم؛ در بحث‌های هسته‌ای، ‌بیولوژیک و دارو نیز تحریم‌ شده‌ایم اما با وجود همه این تحریم‌ها پیشرفت کرده‌ایم.
باشگاه خبرنگاران/

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد