*زمان*

محمود عباسی

*زمان*

محمود عباسی

برخورد جدی با متخلفان انتخاباتی در آذربایجان غربی انجام می‌شود

خبرگزاری فارس: برخورد جدی با متخلفان انتخاباتی در آذربایجان غربی  

مدیرکل امنیتی و انتظامی استاندار آذربایجان غربی بعد از ظهر امروز۹۲/۲/۴  در جلسه هماهنگی ستاد انتخابات آذربایجان غربی که با حضور کارشناسان مسئول فرمانداری‌ها و بخشداری‌ها در برگزاری انتخابات یازدهمین دوره ریاست جمهوری، میان دوره‌ای چهارمین دوره مجلس خبرگان رهبری و شوراهای اسلامی شهر و روستا در استانداری آذربایجان غربی برگزار شد، اظهار داشت: برخورد با تخلفات انتخاباتی یکی از اصلی‌ترین موضوعاتی است که در ستاد انتخاباتی استان مطرح است

وی با تاکید بر رعایت قوانین توسط کاندیداها، تصریح کرد: در صورت مشاهده تخلف توسط کاندیداها و اعضای ستادهای انتخاباتی کاندیداها، برخورد جدی با متخلفان انجام می‌شود.

ایشان با تاکید بر دوری کاندیداها از پرداختن به مسائل قومیتی، افزود: با افرادی که اقدام به پرداختن به مسائل قومیتی کرده و از این طریق سوءاستفاده کنند، ه شدت برخورد می‌شود.

وی با اشاره به آمادگی استان برای برگزاری انتخابات سالم، اعلام کرد: برای برگزاری انتخابات سالم در این استان تمام هماهنگی‌ها و برنامه‌ریزی‌های لازم انجام گرفته است.

مدیرکل امنیتی و انتظامی استاندار آذربایجان غربی از آمادگی استان در این زمینه خبر داد و گفت: اشرافیت کاملی بر این موضوع داریم.

وی اظهار داشت: مردم باید همچون دوره‌های گذشته هوشیاری خود را در برابر توطئه دشمنان حفظ کنند و با بصیرت بیش‌تر در صحنه حضور یابند.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد